väldigt länge sedan

Ja, nu var det otroligt länge sedan jag skrev något här i min blogg. Men jag har inte haft lust, ville bara njuta fullt ut av sommarlovet som var kvar då. Men nu är det ju TYVÄRR slut och skolan har börjat igen.
Inget vanligt skolår precis, nian som jag så länge oroat mig för. Det känns så overkligt, att jag helt plöstligt går sista året i grundskolan. Dom sista åren har verkligen gått fort. Jag menar, när man var liten så kändes sommarlovet som ett hålvår, nästan ett år och man längtade till skolan så att man skulle träffa kompisar och allt sånt. Nu känns det som att sommarloven tar slut innan dom ens hunnit börja, och jag längtar verkligen inte tillbaka till skolan och kompisarna. För dom kompisar jag älskar och vill vara med, ja dom träffar jag när jag vill. Det är bara att lyfta luren och bestämma var och när så träffar man dom.

Usch, jag vet inte hur detta år ska gå. Jag känner på ett sätt att jag verkligen kommer att klara det pga att jag är så envis, men jag är inte helt säker. Fast jag ska klara det, jag måste klara det. Jag ska plugga som en galning. Jag ska försöka ha MVG i allt, jag måste ha det. Hur ska jag annars komma in på frisörlinjen som jag så länge drömt om, att bli frisör, det är mitt mål. Många, dom flesta runt omkring mig säger att det kommer att gå jättebra. Dom säger att jag kommer att klara det, att jag kommer få bra betyg och komma in på linjen. Men tänk om inte? Kommer jag vara en besvikelse för alla då? Nej, usch. Det hoppas jag verkligen inte. Nu ska jag verkligen satsa på skolan och mina studier. Jag vill klara det, jag måste klara det, jag SKA klara det.

Jag kommer nog inte blogga så mkt under detta år, jag måste satsa allt nu och den tid jag har över kommer jag träffa alla mina älskade kompisar på. Eller vem vet, jag kanske kmr blogga jätte mkt. Men det är inget ni ska hoppas på, eller du eller ja om det nu är någon som läser min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0