25 december

Och nu är julafton över. Ganska skönt, med tanke på att jag verkligen inte mådde bra alls igår. Kände mig så himla deppig, hes och ont i halsen och jag hade noll julstämmning.
Jag var även så himla trött igår, när vi kom hem från kusinerna och dom så satte jag mig ju vid datorn. Men Jess ritade och var inte så aktiv, och han var upptagen. Så jag somnade xD, haha. Sen vaknade jag av att jag hade så ont för jag låg med läppen typ intryckt precis på ett hörn på datorn, det gjorde as ont. Så jag sa hejdå till Jess och honom och somnade. Väldigt skönt, men jag är fortförande trött idag. =/. Men men, det är väl för att jag inte har sovit tillräckligt denna terminen.

Idag, händer inte mycket alls. Vi ska på julmiddag hos Monicas mamma och systrar, ja hennes släkt. Men jag ska inte åka med, har ont i halsen och känner verkligen inte för att åka. Så jag ska leka med Jess ikväll :D. Mysigt värre, saknar min lilla gullunge.

Juste, jag kan berätta vad jag fått i julklapp :D ;
- Resan till Egypten av pappa <33
- Miss dior Chérie (parfym, jag är DÖÖ kär. fick välja den själv) av bror
- Emporio Armani Diamonds (parfym) av mostrar med killar & morbror
- Svarta skinnstövlar med klack, från Rules by Mary (AS SNYGGA) av mostrar med killar & morbror
- Svarta skinnpumps med ganska låg klack av mostrar med killar och morbror
- Armband, ett sånt jag redan hade. Så jag ska ge bort ett :P av mostrar med killar och morbror
- Lila blommig bh med matchande trosor med volanger av mamma
- Svart och silver spetsbh med matchande hipster av mamma
- Svart bh med rosa broderade blommor med matchande string av mamma
- 2 likadana linnen med en liten rosett vid ena axelbandet, knallrosa & svart av mamma
- Långa handskar till min underbara julavslutning/julafton/nyårs klänning , av mamma
- Creme färgat badlakan av kusinerna, faster & hennes man

 

det andra har jag inga bilder på..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är linnerna från? :)

2008-01-15 @ 22:22:43
Postat av: Linda

anonym: från H&M

2008-02-20 @ 14:46:59
URL: http://lindahult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0