dan före dopparedagen

Ja, imorgon är det julafton. Det tråkiga är att jag inte har någon julkänsla alls =/. Men jag har märkt att det blir så med åren, julkänslan försvinner mer och mer för varje år som går. Det kanske har med åldern och göra, men det är tråkigt. Jag älskar ju julen, alla tända ljus, julpynt. Jag älskar gemenskapen, julklapparna (såklart). Men när varje jul kommer närmare och närmare så blir min saknad efter farmor och mormor ännu större än annars. Traditionen jag vuxit upp med bröts ju när älsklingarna gick bort. En dag som varit exakt likadan i ca 11-12år och sedan blir helt annan känns väldigt tråkigt och ledsamt. Men men, det finns ingenting att göra åt det, förutom att skänka en extra tanke till farmor och en extra till mormor. 

Så ja, jag har ingen sån här "undra vad jag får" i paketen känsla eftersom att jag vet allt jag ska få eftersom jag valt själv. 
Av mamma: 3 bh:ar med matchande trosor, 2 linnen. sen kommer jag inte ihåg xD
Av min bror: Miss Dior Chérie (parfym)
Av pappa: resan till Egypten, vi åker ju om 9 dagar :D
men av mina mostrar och pojkvänner, och morbröder vet jag inte vad jag ska få :P
men det här blir nog bra :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0