...

Jag känner att jag måste skriva av mig lite.
Det är julafton, jag borde vara glad, det var jag för en stund sen. Men jag vet inte vad det är för fel på mig =/. Eller egentligen vet jag väl, men varför ska jag aldrig kunna få förbli lycklig ?. Förtjänar jag inte lycka ? Varför har jag såna krav på mig själv, varför har jag så jobbiga tankar om mig. Jag borde vara glad, nöjd över vad jag kämpat mig till, men jag blir bara sur över att jag inte nått mitt mål. Jag vill nå mitt mål och en gång för alla bli nöjd, få känna mig glad, snygg. Få ett självförtroende, visst , det har väl blivit bättre. Eller jag vet faktiskt inte det. Men det hemska är, att jag inte tror att jag kmr bli nöjd någon gång. Att jag aldrig kommer att acceptera att det är såhär det är. Jag är rädd för allt, rädd för att allt ska gå fel. Rädd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0