sjuk,

Det är så underbart roligt att jag blivit sjuk. Det började på julafton då jag kände mig väldigt hängig och mådde inge bra alls. Sedan igår så hostade jag typ halsen av mig och det kändes som att jag hostade blod =/ hade även feber. HATA HATA HATA. Nu har jag blivit liiiite bättre, men ska hålla mig hemma idag och bara ta det lungt,  hur mycket jag en vill till stan eller ja, bara hitta på något med någon. 
Men men, imorgon ska vi ju till Sthlm och få NYCKLARNA TILL LÄGENHETEN, till våran lägenhet. Så då måste jag må lite bättre, även fast jag åker oavsett hur sjuk jag är. Men jag vill bli frisk så fort som möjligt, har massa människor som jag måste hinna vara med innan jag åker, till Egypten, om 5 dagar :O. Sedan så måste jag må finnemang på nyårsafton som ska firas med älsklingen Jess(ica) <3, mitt allt den tjejen. Vi vet inte riktigt vart vi ska, eller vi ska ju vara i Knivsta. Hos vem/vilka vet vi då inte xD. Men det löser sig. Det jag vet är att jag blir hämtad av taxin runt fyra där på morgonen och då bär det av till ARLANDA :D.

Nej, nu ska jag inte skriva mer. Min blogg suger xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0