fredagen 20 juli

Gud, gårdagen fylldes med mycket gråtande efter att ha haft ett missförstånd med Rebecka. Usch vad jobbigt det var, älskar ju verkligen den tjejen. Hon finns där för mig i vått och torrt, hon förstår hur jag känner mig eftersom att hon går och har gått igenom samma grej. Tack för att du finns älskling, förlåt ännu en gång. Men som vi alltid har sagt, vi är gjorda för varandra. Så allt löste sig. *pjuu*

Denna fredag har jag mesta dels umgåtts med min far. Vi åkte runt halv tolv till Hansen Racing (?) i Spånga tror jag det låg där pappa skulle köpa grejer till sitt sommaråk, sedan begav vi oss vidare hemåt men ett par stopp på vägen. Vi stannade i Barkarby för att gå in på Bauhaus med min tapet (som för övrigt är vrål snygg) där jag skulle välja en färg till. Eftersom att tapen ska vara en fondvägg som ska sticka ut så valde jag en väldigt ljus färg som även killen som jobbade där rekomenderade, eller han tyckte vitt egentligen men jag vill ha en lite mjukare mot tapeten ändå. Så jag tror att det blir väldigt bra faktiskt.
Efter Bauhaus så åkte vi vidare till Märsta och Mekonomen där pappa skulle hämta någon stoor pryl han hade beställt. Sedan bar det av hemåt till älskade huset igen.
Väl hemma har jag väl inte gjort något specielt, jag har legat och stekt lite. UNDERBART, älskar solen och sommaren. Smsat lite med Emelie som sedan ringde, hon ska förresten med mig till Mjölby istället för Rebecka som inte ville lämna lägret eftersom att Darin ställt in några konserter och hon inte ville riskera och behöva betala onödigt mycket pengar. Skulle ju även träffat Paula, men våran middag blev så pass sen att jag inte hann :(. Så det får bli senare, men det går ju också :D.
Nu ska jag dricka massa vatten och hoppas på att min yrsel ska gå över, har mått skumt idag. Har varit lite yr och kännt mig konstig. Har som något lite tryck i huvudet kanske, ena stunden känns det som det och nästa inte. Men får hoppas att det går över och att det inte är något fel på mig.

För övrigt så är det bara ynka EN vecka tills jag, Emelie och Jessica är i Göteborg. Vid denna tiden så går vi väll snart "hem" till vårat hotell på Avenyn efter en dag på Liseberg .




alla eller ni som läser detta, komentera. :D jag vill veta om det ens är någon som läser denna blogg.

Kommentarer
Postat av: ulrika

jag läser :')

2007-07-21 @ 19:03:43
URL: http://uulrikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0