söndag 15 juli

Idag vaknade jag vid kvart i tio ungefär, gick ner på ett toalettbesök och åt frukost. Jag gick sedan tillbaka upp på mitt rum och startade min dator, klädde på mig och sminkade mig.
Vid ungefär 12 så gick jag in för att väcka min bror eftersom att vi skulle bege oss till Uppsala för att köpa present till mammsen. Men gick han upp? Nej, jag väckte honom igen kl.13.10 och sa att det var söndag och affärer faktiskt inte har öppet så länge då. Så efter en stund gick bror upp, men sen behövde vi ju även skjuss. Men ja , far våran ville kolla på motorcyklar på tvn :P så ja vi fick vänta 40min innan vi satte oss i sköna BMWn påväg in till Uppsala. Affären vi hade tänkt att titta i först hade såklart STÄNGT, så pappa ringde Monica (pappas sambo) för att fråga om andra *pip*affärer. Så vi begav oss dit hon föreslog som jag även hade föreslagit på vägen in, men som min far inte säkert lyssnat på , haha. Men där hittade vi ju en väldigt fin present till käre mor som vi köpte :). Hoppas att hon blir glad, men det blir hon nog.
Vi satte också på fiket där inne och tog en fika, min första "onyttiga" grej på typ en och en halv månad. Blåbärspaj och en cola light tog jag, pappa tog även han blåbärspaj men med kaffe och min bror tog två chokladbollar och kaffe.
När vi kom hem bestämde jag mig att ta en promenad med ipod i öronen, så jag lämnade mitt smsande med älsklings Bella och begav mig ut på stora vägen påväg mot Märsta, gick väll ungefär 6,5km ungefär. Tillbaka hemma stog Monica och lagade mat som sedan väntade 15min senare. Ingen märkvärdig middag, men god va den ändå. Pasta, köttbullar, morötter och gurka.

Ja, nu gör jag inte särskilt mycket. Sitter här. Har slagit in presenter till Jessica som fyller 15 år imorgon. GRATTIS i förskott, har även slagit in en av mammas presenter som fyller år på tisdag. GRATTIS i förskott till mor min också.

Kommentarer
Postat av: ulrika

kul att du skaffat blogg igen gumman! <3

2007-07-15 @ 23:28:15
URL: http://uulrikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0