torsdag 19 juli

hmm, igår var jag med Emelie och Linda. Vi hade trevligt :). Vi sjöng singstar, gjorde smoothies och hade allmänt trevligt. Dom följde även med mig, pappa o Monica till Gränby centrum där jag skulle hämta ut en ny resväska. Jag fick en STOOOR rosa :D. Köpte även ett par bruna shorts, tuperingskam och nagellack (såklart). Sedan påväg hem så hade det rasat ner ett eller två STOORA träd pga stormvindarna :O. Jag lovar, stammen var typ 75cm bred :O . Men vi behövde kanske stå 8min bara så det var lungt. Dom längre fram i "kön" hade nog fått stått där ett bra tag. Stackarna.
Sedan väl hemma så åt vi pannkakor :D hihi.

Idag har jag ännu inte hunnit med så mycket. Jag har legat och solat baksidan 40min :) , kanske solar mer senare :D. Jag får se. Pappa är på verkstaden typ och när han kommer hem så ska vi rensa här på överväningen och kanske även köpa färg till mitt rum så att jag kan börja måla. Det ska bli trevligt :).

Imorgon ska jag förresten träffa Paula innan hon åker till Spanien :D:D. skoj skoj, imorgon kommer även Rebecka hem :D:D:D och på söndag ska jag och hon se DARIN i Mjölby :D:D fett nice.
JUSTE, OM EN VECKA - 7 DAGAR SÅ FLYTTAR BELLA UPP IGEN :D:D:D. Älskling, äntligen . :D:D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0