1 april

Bara två veckor kvar tills min födelsedag :D:D, WIIIE !!!.

Idag har det varit en rätt jobbig dag. Jag vaknade SJUKT trött, så det blir en tidig sänggång ikväll ;). Måste ju orka med skolan imorgon, plugga inför provet på torsdag, kankse vara med honom, danskurs inför balen och sedan gyma. Så jag behöver verkligen ladda upp nu med nya krafter. :P

Juste. Idag skulle han komma till mig. Men han fick punka när han åkte hem efter gymet, när han skulle äta :(:(. Tråkigt värre, jag som ville träffa honom nu idag ju :):P. Men men, kanske imorgon eller så blir det en annan dag.

Nej, nu måste jag fortsätta. Måste göra armhävningar , har gjort 100 situps. Sen måste jag plugga lite :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0