11 april

Just nu sitter jag och kollar på "Så ska det låta". Molly Sandén är ju med, och hon är så sjukt duktig och har verkligen en talang och sångteknik som jag vill ha.

Idag efter skolan så gymade jag en snabbis med Linda. Jag tog sedan upptåget och pendeln in till huvudstaden.
Väl i Stockholm så mötte jag upp pappa och Monica utanför "Ohlssons tyger" på Sveavägen. Där skulle jag ha kollat på tyg och köpt. Men jag och Monica hade missförstått varandra lite. Hon har nämligen ett tyg jag ville ha på min klänning som jag fick använda, men hon trodde att jag skulle ha en tvådelad klänning och att annat tyg till överdelen. Men min klänning ska sitta ihop , så då behövde vi inte köpa tyg.
Vi gick sedan till en resturang och åt middag med både förrätt och efterrätt, så jag är så sjukt mätt nu :O.
trevlig kväll :)

btw. nu är det bara 4 dagar kvar till min 16-års dag :D:P

Kommentarer
Postat av: Therez

Svar: Det går så bra så! Tack snälla för att du fårgade innan! Ha en alldeles underbar lördag! Kram

2008-04-12 @ 11:37:03
URL: http://www.therezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0