12 april

Just nu sitter jag i min säng i mitt rum, i lägenheten i Stockholm.
Har precis kollat igenom Therez blogg lite.
Jag blev verkligen grymt sugen på att köpa tyg och sy mig massor med kjolar och sånt. Hon gav mig ett jättesug att sy och skapa.

image178


Det är ju bara att kolla på bilden här , hon är verkligen enormt begåvad och kjolen (och även alla andra hon gjort) är helt gudomliga.





















Nej, det blir nog att ta fram symaskinen kanske när jag är i huset om ett tag. Ska nämligen snart åka ut till Knivsta.

Jag kanske ska använda lite av det silvriga tyget jag köpte igår som jag hade tänkt att sy kuddar av, det kan bli väldigt häftigt tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0