2 april

Igår efter gymet så följde Linda med mig hem. Sedan kom även Fanny och Jessica på kvällen.
Vi hade det supermysigt, med massa snackande och sjukt mycket skratt x). Tack för kvällen bruds.
Fanny åkte hem vid 23.20 , medans Jess och Linda sov över.

Efter frukosten och fixandet imorse så åkte vi in till stan tillsammans för en shoppingrunda.
Vi hade det supernice. Massa killar kollade in Jess (som vanligt), räknade att när vi gick ca. 300-400m så kollade 54 personer in henne, men då vare bara killar o tjejer, men ändå.
Vi fikade även först genom att köpa glass(jag&Linda) och kaffe(jess) och satte oss på trappen till Max. Jess sätter sig på en glasbit och får fetaste hålet i leggingsarna i rumpan x).
Vi lunchade genom att köpa sallad på Cupido (jag&jess) och yogurt och äpple(linda) på hemköp och satte oss vid ån. ALLA kollade på oss x).
Vi fettade till oss som fan i slutet med ett avslut på Storken, fika liksom :P.

image125
image126


Skorna tiggde jag till mig så att jag fick dom i en tidig födelsedags present av mamma :)
dom är verkligen så JAG. Rosetter är verkligen Linda.


Kommentarer
Postat av: M i e

söta :) var är de köpta? :)

2008-04-06 @ 00:02:42
URL: http://memie.blogg.se
Postat av: Palina

Hej, säljer en kjol med hög midja. Vill du se?

2008-04-06 @ 00:07:34
URL: http://pralina.blogg.se
Postat av: Fanny

söta!

2008-04-06 @ 17:31:18
URL: http://baarajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0