22 april

Shit vad jag är trött. Jag ska nog sova snart. Det behöver jag känner jag.
Måste bara göra mina situps först :). Det roliga är att jag i förrgår gjorde alla 100 på en gång :). Men jag brukar göra 70 eller 80 o vila en sväng o göra resten sen. Men jag måste köra med mig själv.
Måste även sluta äta massa onyttigt och onödigt, det är inget jag behöver. Sedan så ska jag börja ut och springa nu när det är fint väder.

Nej. Jag vet att detta inlägg var helt värdelöst och tråkigt. Men jag är som sagt  sjukt trött.
Tack för mig och godnatt.. Ni läsare, kan ni inte skriva vilka ni är ? Don´t be shy ;);)

btw, jag flyttar i helgen och är mitt uppe i packandet. Det är väldigt tomt här inne nu. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0