3 april

Jag har precis kommit hem ifrån Uppsala. Jag har varit och hälsat på älsklingen Fanny på sjukhuset.
Shit vad jag har saknat henne. Jag har ju varit sjuk så att vi inte kunnat träffats på typ 3veckor :O.
Men det var sjukt kul och trevligt. Fan vad vad jag älskar henne. :)

Nu ska jag bara göra mina 100 situps och sedan lägga mig i sängen och sova. Jag är så sjukt j*vla trött, det är helt stört vad trött jag är. Men men, sömn är det bästa som ska fixa trötthet ;);)

Men ja, nu måste jag dra bort till garderoben och spegeln och göra mina situps. SJUKT jobbigt. Kommer vara jobbigt, har ju gjort 100 st i måndags, tisdags och igår. Så det känns i magen när man börjar x)

Sov gott alla läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0