Låt mig vinna


image128


modefeber.se kan du vinna ett Peace-armband.
Ja det är dessa Peaca-armband som går att köpa på cocoo.se, som är så sjukt snygga.

Varför ska jag vinna ett då?
Jag har redan sedan första stund jag såg det, velat beställa inte bara ett, utan flera armband. Men det som tar emot är att jag inte har så mycket pengar just nu. Jag studerar och de pengar jag har, går snabbt åt.
Om jag vann ett så skulle jag bli så sjukt glad. Det skulle även vara en födelsedagspresent till mig, jag fyller ju trots allt år om exakt en vecka (15 april) och det här är ett armband som står högt uppe på min önskelista.
Så jag hoppas att jag vinner ett armband. Jag ska bära det på min arm varje dag. Det kommer bli en accessoar som jag inte kan leva utan.

Låt mig för en gångs skull, för första gången i mitt liv vinna något.
Vinna något som jag stolt ska visa upp för alla jag känner så att alla kommer bli avundsjuka och vilja ha ett.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0