saknaden är redan sjukt stor :O

image182
 image183image184image185

Jessica Maria Wahlund,
Nu har vi bara varit ifrån varandra ungefär 2 dygn. Men jag saknar dig så sjukt jävla mycket.
Jag föstår inte hur jag ska klara av det här, att vara ifrån dig i 2 hela veckor. 14 dagar utan att få se dig, utan att få krama dig och prata om allt och inget.
Det här är verkligen en prövning, mer en plåga. För vi har högst varit ifrån varandra 1 vecka, det var när jag var i Egypten och då saknade jag dig som fan. Problemet är att den som är hemma är den som saknar mest, du har det ju underbart även fast du har en saknad. Men här hemma har man det inte underbart med alla tusen läxor, nationella prov och allt sånt hemskt.
Men nu är det bara 13 dagar kvar tills du kommer hem.
Shit, jag kmr säkert gråta när jag träffar dig igen. Om jag inte redan har dött av saknad.

Men glöm aldrig gumman,
att jag älskar dig mer än något annat
Du betyder allt för mig,
jag finns alltid här för dig.
Det är du och jag,
som piff&puff.

Massor med kärlek till min tjej :D <33


(Den översta bilden är på mitt armband som Jessica knöt på slöjden i tisdags. Det ska jag ha hela tiden som hon är borta, det ska inte tas av eller gå sönder. Till det så passade "Love" så bra, eftersom att jag älskar bästisen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0