7 dagar kvar i frihet..

Idag är det bara en vecka kvar tills jag börjar skolan :O =/. Jag får ju panik när jag tänker på det. Men men, finns inget att göra åt det.

Just nu sitter jag och kollar på resor, har gjort det sedan jag vaknade.
Vi ska ju nämligen åka utomlands runt nyår, och jag vill inte åka till Kanarieöarna som pappa och Monica vill. De vill åka till Fuertoventura(?) där min moster bodde ett tag, men jag tycker att det är för kallt att åka dit i december/januari.
Nu har jag hittat ett ställe som skulle vara bra att åka till. Florida, Miami Beach i USA vill jag att vi ska åka till. Ska prata med far när han kommer hem :):).

Nej, nu ska jag snart ut och ta mig en promenad ;);).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0