Alla frisör grejer :)

Något roligt som hände innan det tråkiga idag, det var att vi fick en stoor väska med alla frisör verktyg och grejer som vi behöver dessa tre år i gymnasiet. Helt sjukt vad mycket grejer jag har. T.ex sju kammar, 4 borstar, 2 saxar, 2 färgskålar, 2 färgpenslar, en höftväska för saxar och sånt, 4 stora clips, 100 små clips, hårnålar, hårnät, ja massor verkligen.
Helt sjukt roligt. Nu känns det verkligen allvar.
Jag kom in på frisörlinjen, jag går utbilningen som jag vill. Jag ska bli frisör... !!!



   
  



min loggbok, som är typ det viktigaste i min skolgång verkligen..
vi fick även den idag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den där loggboken har vi alltid haft, tills i år då dom bytte ;D

2008-08-27 @ 21:22:56
URL: http://pussypussyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0