:)

Just nu sitter jag hos mamma, jag sov ju här inatt (lr imorrse kanske man ska säga). Fanny fyllde ju år igår och bjöd hem oss på middag, och sedan kom mer folk och då blev det fest, Det var verkligen otroligt trevligt, även om ja blev lite småsur/ledsen på ett par saker under kvällen. Men men.. sånt är livet.

HAHA.. det roliga var att jag, Malin och Linda skulle gå hem till Knivsta från Fanny där mitt i natten. Smart som jag är(alltid) så hade jag pumps på mig x) haha. Men när vi skulle gå hem, så skulle även Axel och Jessica gå så vi slog följe med dom. Jessica var dock vääldigt full och kunde inte gå, så Axel (hennes pojkvän) fixade så att hans komps Olle som även varit på festen kom och skulle hämta upp dom. Snälla som dom var så fick även vi tjejer skjuss då till Knivsta och slapp gå dom 4km lr vad det nu är. Skönt.
Jag och Axel fick dock turas om i baksätet och sköta om älskade lilla bästis som mådde otroligt dåligt. Riktigt läskigt var det, men Axel lugnade oss med att säga att hon gjort sådär förut också. Hatar bara att se min kompis må dåligt, det gör verkligen ont i mig och när hon även hade svårt och andas så fick jag enorm panik.

Väl i Knivsta när vi blivit avsläppta av Olle vid min mamma, så följde jag och Linda, Malin till Ica där hon sedan skulle gå hem själv. Linda och jag blev även väldigt rädda när nån snubbe följde efter oss påväg hem till mamma igen. Det blev ett par uppskrämda samtal till min mor, men vi klarade oss hem utan att bli våldtagna.
Väl hemma hos mig så satte jag mig vid datorn en stund, tog en alvedom brus när bakismåeendet började smita på och Linda somnade i soffan. Gummsan fick även ett sms av sin "sängpartner" i sista sekund, annars hade hon dissat honom för mig :P. haha

Nu är jag lite trött, gick och la mig halv fem och vaknade några ggr. Men gick upp kvart i ett lr något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0