fan för mitt liv ..

Nu blir det depp-inlägg igen... ännu en gång så mår jag så jävla skit igen. Jag som mådde såå bra för en vecka sen. Jag var lycklig, jag log utan att fejka mitt leende, jag skrattade och spelade inte skrattet, jag kände att allt verkligen gick bra i mitt liv, allt var bra och jag trodde att jag kanske hade hittat "honom".
Nu i efterhand förstår jag inte hur jag kunde tro att jag skulle få vara lycklig. Jag ska helt enkelt inte få må bra.
Jag visste att jag skulle bli sårad, men jag valde att jag skulle våga och strunta i det. Man vinner inget om man inte vågar. Jag tänkte att jag kanske inte skulle bli sårad utan att jag faktiskt kunde "vinna", men vfr trodde jag ens något sådant?. Det klart att jag skulle bli sårad, SÅKLART...

just nu är jag bara besviken på att jag hoppades överhuvudtaget och att jag med någon procent trodde att det kunde bli bra. nu är jag bara ledsen, och helt tom på ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0