Fanny Roethlisberger, nästa stora modell ?


Jag måste verkligen visa er alla som läser min blogg denna bilden på en av mina bästa kompisar Fanny. Jag är så mållös, kolla bara på bilderna på hennes blogg så fattar ni vad jag menar. Jag satt bara och gapade när jag såg dessa underbara bilder, helt otroligt vad Fanny gumman är vacker. Jag vill verkligen ha hennes utstrålning.



modell: Fanny Roethlisberger
fotograf: Stephanie Elfstedt
stylist: Simone Wirsén


Nästa stora modell, eller vad tror ni?
Klicka er nu in på hennes blogg :):). Denna tjejen kämpar verkligen, och här kan ni läsa om hennes kamp med anorexian hon strax är borta ifrån (eller det blir man ju aldrig, tankarna finns alltid där.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0