Första skoldagen idag

Imorrse gick jag upp 06.30 för att för att bege mig till skolan. Gymnasiet.. bara tre år kvar tills jag slipper skolan helt och hållet. Det var med blandade känslor som jag både blev panikslagen och riktigt nervös igårkväll. Sa hela tiden till *pip* att jag inte ville att skolan skulle börja, att jag var nervös och verkligen inte ville dit.
Väl där imorrse så var det riktigt nervöst. På väg dit så när jag nästan var framme så mötte jag en tjej med sin mamma som också skulle till "Enskede gårds gymnasium", de frågade efter vägen och jag sa att jag även skulle dit men beskrev även vägen. Dessa gick efter mig till skolan och när vi var framme vid ingången så började jag och tjejen (Linn) prata lite, vi satt och väntade tillsammans på att klockan skulle bli nio. Verkade vara en trevlig tjej, otroligt söt :). Kom dock inte i hennes klass.
Jag ska gå i 1C (ja tror klassen heter typ HVFR 1C).
Klassen har jag fått lite blandad uppfattning om, många som är "jag är snyggast och bäst, ska vara i centrum jämt" har jag fått intryck av. Väldigt jobbigt också att så många hade sökt med sin bästis också och kommit i samma klass så det är redan grupperingar, men jag tror att man kommer in mer i klassen snart. Jag satte mig ialf vid ett bord med några tjejer på lunchen som jag började prata med. Det är nog vi som kommer "hänga" nu tror jag, jätte gulliga tjejer :).
Jag hoppas att detta blir bra :).



Imorgon börjar jag också klockan nio. Skolfotografering imorgon också, panik eftersom att jag inte har något att ha på mig. Jag vill shoppa, men har inte pengar till det "/.

Kommentarer
Postat av: Unni

you're making me all nervous :) ska också börja ny skola på måndag :P e inte nervös ännu men d kommer väll.. är mest rädd över de där "jag är så vacker"-fjortisarna :P fast tror jag ska smöra mig in hos dom haha xD då blir d lättare att gå dit haha.. hoppas iaf d blir bra för dig :)!!

2008-08-22 @ 14:25:51
URL: http://unishka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0