Höstens "vill ha"



[x] Ny höstjacka
[ ] Pälsmössa (den på bilden här över, fejk såklart)
[ ] Stickade tröjor och koftor
[ ] Högklackade stövlar
[ ] Mysig mössa, med matchande halsduk
[ ] Strumpbyxor, både stickade och vanliga i jordnära och roliga färger
[x] Jeans
[ ] Ankelboots (ja, ett par till)
[ ] Lång skjorta, både vit och rutig
[x] Lite varmare stövlar
[ ] Höstklänningar och kjolar
[x] Svarta skinnhandskar

Denna lista uppdateras hela tiden när jag kommer på grejer jag vill ha, eller när jag införskaffat något på listan.

Kommentarer
Postat av: Unni

jag måste också skriva en sån här lista :O tack för tipset haha :DD

2008-08-26 @ 19:53:09
URL: http://unishka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0