ingen rubrik

Har varit iväg till Skanstull och "Ringens köpcentrum" nu ikväll/eftermiddag och köpt 2st anteckningsblock men även ett annat block där jag ska göra min läxa i. Inte vilken läxa som helst, utan "Självkänsla nu" läxan. Denna läxan säger att jag varje kväll innan jag går och lägger mig ska skriva ner minst 3 bra saker jag gjort under dagen, minst 3 saker som jag är tacksam för som hänt under dagen (t.ex att monica gjorde mig sällskap och köpte anteckningsblocken) sånt jag är tacksam för/över , och även 3 saker man behöver hjälp med inför nästa dag eller något sånt.
Denna boken känner jag kommer hjälpa mig att bygga upp min självkänsla, jag mår redan bättre än innan jag började läsa. Den här boken är verkligen så otroligt nyttig för mig.



I alla fall, efter att jag köpt det jag skulle så skulle vi in på Ica och handla. Så långt kom vi inte, utan bestämde oss för att äta på Sushi"resturangen" utanför, men vi åt nå yakiniki(inte sushi). Det var inte jättegott, men inte äckligt. haha.
Sedan innan vi satte oss på tunnelbanan för att åka hem igen, så smet vi in på "Fritidsresor" och snackade lite om resor. Det blir nog Tenerife precis efter jul, innan skolan börjar. Mysigt, även fast det är en aning för kallt för min smak. Men det kommer verkligen inte att vara billigt så jag får stå ut ;);) haha, kommer ju ha med en vän i varje fall. Så det blir nice.
Vi ska antagligen till San Francisco typ på sportlovet också, för Monicas yngsta son flyttar dit 1:a januari och ska jobba och åka skidor där 2-3månader. Så det kommer bli otroligt nice att få uppleva USA lite :):) . Längtar verkligen otroligt mkt kan jag tala om för er alla läsare.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0