NRJ in the park igår

Igår var det alltså NRJ in the park med en av mina bästa vänner Bella :):).
Jag mötte upp henne vid tåget när hon kom tio i sex, så gick vi direkt ner på toa (eller Bella behövde gå:P) och sedan gick vi vidare mot MAX på Vasagatan. Där satte vi oss och åt, och verkligen tokflummade. Alla på stället måste verkligen tyckt att vi var helt störda, men det är vi och vi bjuder på det. Det är NÄÄJJS , som vi gick runt och sa hela kvällen.
Ja, vi gick senare bort till Kungsträdgården och NRJ. Där dansade vi runt typ hela kvällen, kollade på snygga killar typ. Rätt NÄÄJS (haha xD). Nejmen det var en otrooooligt rolig kväll som vi hade. Jag och Bella kan fan inte ha tråkigt, vi har alltid så sjuuukt kul. När vi var på Arvikafestivalen i sommras så hade vi sjukt roligt hela tiden, säkert det roligaste jag gjorde nu i sommar.


jag bjuder på den x) haha

  

mer bilder finns på min bilddagbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0