Ny mobil :)



Kom hem från Knivsta och mamma för en lite stund sedan. Har hunnit med att varit upp på Palmyra och handlat mat en snabbis, pappa och Monica är nämligen inte hemma så pengar låg på min säng åt mig.

Vad har jag gjort i Knivsta då ?
Jo jag åkte dit för att jag lovat att hjälpa mamma att städa. Jag ska nämligen hjälpa henne med städning en gång i månaden, och hon betalar mobilen (den på bilden) till mig. Nu undrar ni säkert varför jag ska ha en ny mobil, min fick jag ju i februari. Asså jag vill ha comviq kompis, som nu heter tele2 kompis, för att kunna skicka gratis sms till alla kompisar som har tele2.
Så i måndags åkte jag och Jess till Knivsta, för Jessica kom nämligen till mig i söndagskväll och sov hos mig så vi tog sällskap till hålan :P. Sen senare då, i måndags kväll så åkte jag och mamma ut till Lasse och Rikard (vårat hus) där även min morbror var, jag och mamma skulle nämligen städa ut hennes Volvo som ska säljas. När vi kom tillbaka ner till knivsta så gick jag ner på byn och träffade älsklings Jenny och andra trevliga människor :).

I tisdags så städade jag min brors rum nere hos mamma, så nu är det otroligt rent :):). Slängde MASSOR, skurade golv, dammsög, torkade ur hela bookhyllan och ställde hans bäcker och prylar snyggt.
Vid sex ungerfär så blev jag hämtad av bror och rikard för att bege oss till Odensala för att gratta min kusin på 21års dagen. Det var helt okej, och jag höll mig helt borta från godsakerna ^^.
Blev sedan skjussad till Ica i Knivsta (stannade en natt till för att jag skulle till Jenny idag som fyller år) där jag mötte Fanny. Fick en choklad(som tog slut under kvällen, så nyttigheten hos kusinen räknas kanske inte :P. men chokladen var mörk). Fanny och pratade lite, och mötte även upp hennes vän Emma (helt urgullig och snäll tjej) vid tåget och jag umgicks med dom en stund. Gick sedan med Jenny och Lisa ,  och vi hamnade uppe vid Ängbyskolan dit även Viktor kom. Där satt vi hela kvällen och hade allmänt roligt :D. Jätte trevligt.
Blev en promenad hem i spöregnet sedan. Ja, jag var blöt!

Idag så har jag varit och grattat älsklingen Jenny som fyller 16år idag. GRATTIS gumman :D !!
Var väldigt många trevliga människor där som jag pratade med.
Tack för en otroligt trevlig dag :D:D <3

Kommentarer
Postat av: Unni

den har min brorsa :) skulle köpa den :P men ångrade mig sista sekunden xD

2008-08-25 @ 14:53:31
URL: http://unishka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0