Roethlisberger.blogg.se , LÄS !!



Jag måste bara be er alla som läser min blogg (om det är några) att kolla in på en av mina bästa vänners blogg. Fanny har under ungefär 2års tid kämpat mot en sjukdom, inte en sjukdom som går att bota med medicin. Fanny har ätstörningar och kämpar nu för att bli frisk.
Anorexia och ätstörningar är en sån farlig sjukdom som inte bara går att bota SÅDÄR, så snälla läs bloggen. Den får en verkligen att tänka till en extra gång. Ingen vill hamna i Fannys situation, det lovar jag er alla.

Följ Fannys kamp tillbaka. Hon är verkligen på god väg.. :)
jag är så stolt över min älskade vän som kämpar, jag beundrar henne. Men Fanny. Jag finns här och stöttar dig, kämpa på för vi finns här bakom dig och stöttar dig :D.

DU KLARAR DET BRUDEN !!!:D


http://roethlisberger.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0