sjuksjuksjuk :(

Jaa.. Nu är jag sjuk, igen känns det som. Det var ju faktiskt inte så länge sedan jag var sjuk, men det verkar bli min grej :P. Men men, jag har ju varit som sjukast nu och börjar bli bättre :). Bra som fan alltså.

Vad har jag gjort idag då?
Jag sov till 10.30 ungefär, otroligt skönt om man jämför med de andra i klassen som började skoldagen kl.8.30 idag ;). Haha. Jag låg sedan i sängen en stund och nördade mig på datorn innan jag gick ut i köket och gjorde mig en omelett, ganska äcklig faktiskt. Inte gott med köttfärs i, tyckte jag iallafall xD haha. La mig sedan i soffan och kollade lite på tv innan jag begav mig in i mitt rum för att krypa ner i sängen igen.
Det är väl ungefär det jag har sysslat med idag. Jag har iofs hunnit noppa ögonbrynen lite, känns skönt för de såg hemska ut ;).

Neeej.. Nu ska jag kolla runt lite på kläder som jag vill ha. Funderar på att åka ner på stan sedan senare med far och köpa min höstjacka på h&m och köpa lite block till skolan. H&M har ju faktiskt 10% rabatt idag i både butik och på internett, så då gäller det ju att passa på :). Jag har även sett en VRÅLSNYGG fuskpälsmössa på h&m, dock en herr men jag ska ha den!!! slutdiskuterat ;).






btw, jag längtar till lördag. Då ska nämligen Bella komma in till huvudstaden och mig. Då blir det NRJ in the park för oss två. Otroligt nice att få tillbringa tid med älsklingen :):). Saknar henne otroligt mycket ska ni veta..
Vi ska även boka resa inför i vinter innan hon kommer, eller antagligen så ska vi göra det. HOPPAS HOPPAS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0