Titta vem jag träffade igår ;)

Igår så ville Cissi och Lina ha med mig till Råcksta, så jag hängde med eftersom att jag inte hade något inplanerat.
Dagen innan hade Fia och Jess träffat honom, dom kom dit 11 och träffade honom 15, vi kom dit 12 eller nej lite efter så jag skämtade om att vi skulle träffa honom 16. (Jess och Fia kom även dit ett tag efter att vi kom dit och umgicks med oss)

Klockan 16.03 kommer Darin, Ashti(hans mamma) och Shwan(hans pappa). Dom har otroligt bråttom men Darin stannar och tar en gruppbild med mig efter att jag ropat och frågat om vi får. Det  hela går över på några minuter, och jag kommer inte ihåg vad vi sa xD haha.


Kommentarer
Postat av: Hanna

vaaa roligt :D

2008-08-19 @ 17:17:52
URL: http://pussypussyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0