ingen rubrik

Nu har jag ganska precis vaknat från min skönhetssömn. Vägt mig, och ätit frukost (omelett). Alltså i och med dieten så väger vi oss varje tisdagsmorgon innan frukost. Nu har jag hittills gått ner 6,4kg sedan vi kom hem från Kreta, om jag räknade rätt. Visst det syns, men jag har några kilon kvar , fast inte så jätte många ändå. Jag börjar mer och mer kunna se på min kropp i spegeln, fast nöjd är jag ju såklart inte ännu men jag blir mer och mer nöjd för var vecka som går.
Nu ska mina extrakilon bort för alltid. :)

TheVoice08 i lördags som jag, Malin & Linda gick på, eller Fanny,Emelie och Matilda hänkade även på oss när vi kom till Kungsträdgården. Det var en väldigt lyckad kväll. Jag, Linda och Malin hade otroligt roligt även efter TheVoice ( Fanny,Emelie&Matilda hade åkt hem då ). Vi hade så sjukt roligt verkligen. Vi umgicks med 4 killar från Tensta (fast alla var inte därifrån, men dom sa det först typ haha). Sen så träffade jag även en sötnos som jag chattat med och snackat i telefon med ett bra tag. VÄLDIGT nervöst när jag skulle träffa honom, jag var skiträdd. Men allt gick bra och jag är stolt över att jag vågade, och blyg var jag inte heller (tyckte han med) ^^.

Synd att inte hans buss gick oftare igårkväll, vi skulle nämligen ses en stund med det blev lite onödigt om han kom för vi hade hunnit träffas 20min och då hade jag bara kommit hem för sent vet jag. :P. Så det blir en annan dag, snaart hoppas jag :).


Kommentarer
Postat av: Unni

grattis va duktig du e :) när kom du hem från kreta då? :D hur mycket har du gått ner totalt från din högsta vikt? :) jag gick ner 3,2 kilon på en månad men nu har jag gått upp :| vet inte hur, kanske suttit still för mkt, så nu har jag bara gått ner 0,5 kg :( men jag fortsätter.. :/

2008-08-19 @ 13:20:15
URL: http://unishka.blogg.se/
Postat av: Unni

shit va duktigt! :O tack :) ska försöka leva upp till d du nyss sa haha

2008-08-19 @ 13:31:35
URL: http://unishka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0