hej hopp!

hej alla glada, pigga läsare?
Jag ska strax gå och sova tror jag. Har varit vaken sedan 9 imorse, okej inte tidigt men har varit på salongen och jobbat från kvart i 11 till kvart i 8 vilket var 9h. Underbara Marina, gav mig Redken schampo och balsam till ett värde av 600:- innan jag gick hem, som tack för att jag stannade. Hon hade inte klarat dagen utan min hjälp sa hon. Söta människor på min salong.

Imorgon är det upp typ halv åtta för att åka på jobbintervju på Lidingö. Det gäller ett jobb som ledare för barngymnastik. Hoppas att jag får det, för jag älskar ju barn och behöver extra klirr i kassan. Så håll en tumme för mig, men bara en (två ger otur)! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0