jul och nyår

Just nu ligger jag i min säng, tar det bara lungt och myser lite. Borde gå upp och städa så jag kan få mina 100kr(A). Kanske måste dra ner på stan och köpa julganskulor till ikväll också, måste ringa pappsen och kolla det.
Jag hatar att jag inte har någon julstämmning överhuvudtaget, verkligen NOLL alltså! Det är ju fasiken sjukt, för jag älskar ju julen. Jag går varje år och verkligen längtar på att det ska bli jul, men när den väl kommer så känns det verkligen inte som det. Inte okej, inte okej!
Nästa år ska jag tvinga pappa och Monica att ha glöggmingel igen typ 1:a advent. Sen ska jag julbaka med vänner, julpyssla. Pynta mitt rum kvällen innan 1:a advent, så att det verkligen osar jul i min tillvaro. Jag ska tvinga mig själv att älska julmust (hatar det verkligen) och lära mig att dricka glögg. Jag ska verkligen göra allt för att få julstämmning.

Nog om julpratet. Nu snackar vi om nyår ist. Jag hittade nämligen min nyårsklänning igår, efter mkt krångel så blev den även min.
Det stod verkligen Linda på den, verkligen ba sken om den. Kärlek vid första ögonkastet kan jag lova er, det förstår ni som känner mig när ni ser den.
Nu fattas bara skor, lösögonfransar och kanske nån kofta eller något att ha över klänningen.
Mitt mål är att bli en prinsessa, en skönhet som bara strålar. Jag ska vara snyggast!


500:- , SALT (märket VILA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0