julafton om 8 dagar :O

Godmorgon alla söta små läsare :).
Har ni sovit gott? Det har faktiskt jag, även om jag gick och la mig klockan 01.00.
Jag hade dock inte tackat nej till att sova 3h till, men allt kan man inte få här i livet ju.

Jag ska strax gå ut till bussen och åka till Bandhagen eftersom att jag har idrott kl.09.55. Det är verkligen ingenting som jag ser fram emot, men jag har skolkat för mycket från den nu så jag behöver gå idag.
Efter idrotten så är det lunch, vilket säkert är as äckligt. Sedan är det PROV :O, frisörprov. Provet handlar om klippningar och sådant. Men.. Det går nog bra hoppas jag på.

Ikväll ska jag nog på stan, vi ska köpa julgranspynt. Mysigt värre alltså =).

Nej, nu måste jag dra faktiskt. Ha det super alla sötnosar :).
pysspyss.

Kommentarer
Postat av: världens omognaste kille i knivsta

jag slutar aldrig förundras över ditt otroligt barnsliga sätt att skriva och tänka. allt du bryr dig om är saker. Smink, kläder, kameror. bara saker.

hade du någon gång tänk att ingen vill veta vad du får av monika och pappsen? själv läser jag bara den här bloggen för att den får mig att skratta. och det är inte bara jag som gör det, det är många fler som jag vet om.

så snälla rara linda, väx upp. du som alltid säger det till alla andra!

2008-12-17 @ 20:23:58
Postat av: Linda

världens omognaste kille i knivsta: jag märker att du verkligen inte känner mig. du har ingen aning om hur jag är som människa i verkliga livet. du kanske vet hur jag var förut när jag bodde i knivsta, men du har fan ingen aning nu.

jag skiter verkligen fullständigt i vad människor tkr och inte tkr om mig. jag har mitt liv, det lever jag själv och behöver inga jävla råd av nån. säg vad du vill, men jag bryr mig inte, tar inte skit längre.



jag har inte bett dig läsa bloggen, och som du säger så läser du bara för at den får dig att skratta. det är bra, då har jag uppnått något på sätt och vis med min blogg. jag skapar irritation och goda skratt. så varsågod.

var det något mer du hade på hjärtat ? berätta allt, för jag bryr mig inte. du är inte värd det.

pusspuss

2008-12-17 @ 20:29:21
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0