kusin vitamin

Just nu har jag nog nästan precis packat klart. Onödigt mycket som varje gång, såklart. Ska ju bara vara borta över natten, och jag har storväska med mig, plus handväska. Haha. Men men
Sofia ligger och sussar sött i min säng, men snart väcker jag henne och schasar(?) iväg henne till gästsängen. Haha, men hon ville promt sova lite i min säng innan jag själv ska sova, så hon får göra det:).

Göteborg blir det alltså imorgonbitti. Klockan 08.00 går bilen från Årsta, ner till götet. Ska bli riktigt mysigt att träffa lilla kusinen igen, min lilla älskling.

Neej. Nu ska jag nog strax sova, får se hur det går för jag spyr fan snart av sån jävla mensvärk. FYFAN!



btw, ni får mer än gärna bomba med sms på båda mobilerna imorgon och på söndag (a)!
pusspuss. ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0