sjuklingen nr.1


Nu har jag ganska precis vaknat. Är hemma och är sjuk, som vanligt känns det som. Jag har ju varit sjuk i nu typ 2 månader vilket är otroligt irriterande, med tanke på att det verkligen tär på en. Alla krafter bara dras ur en, man orkar inte göra någonting och allt är skit. Känns väldigt kul att jag hade det så vääldigt länge. Varje gång jag nästan blivit frisk, så har jag blivit jättesjuk igen. Det suger verkligen.

Jag pratade nyss med pappa, som hade kollat upp med sjukhuset, ska dit imorgon efter skolavslutningen. Ringde även nyss min salong, och berättade att jag är sjuk. Tänker nämligen inte gå till min APU när jag är sjuk. Det vill jag inte dels för att jag tycker att det är riktigt respektlöst mot dom att gå dit sjuk och smitta ner dom om jag nu smittar med tanke på att dom varit sjuka nu alla väldigt rejält. En annan orsak till att jag inte tänker åka dit är att jag verkligen inte har någon ork, liksom stå och titta på klippningar, folieslingor och färgning av hår osv. känner jag inte att jag klarar av i mitt tillstånd.

 


Kan Jang köpte jag igår efter skolan, och har börjat tagit det för att se om det kanske kan hjälpa. Jag hoppas verkligen på det nu. Vill bara bli frisk, nu!
Nezeril har varit min bästa vän nu när jag varit/är sjuk. Det fungerar dock inte längre, med tanke på att jag använt det mer än 10 dagar. Så täppt näsa, jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0