,,

Just nu ligger jag i sängen och vilar. Jag känner mig så otroligt sliten. Jag skulle verkligen behöva massor med sömn, men det är inget jag får i överskott precis. Jag kommer i säng för sent varje kväll, måste verkligen försöka skärpa mig och lägga mig tidigare. Fast jag har ju så svårt för att komma i säng tidigt och komma upp tidigt så jag skulle hellre vilja börja runt 10-11 om dagarna. Problemet är ju att man inte kan få allt man vill här i livet, så det är bara att bita ihop. Livet går vidare och det är bara att leva :).

Nog om det.
Imorgon är det min näst sista APU denna termin, näst sista på detta året till och med. Ska bli riktigt roligt att bege sig dit imorgon, fast det är det varje vecka. Jag älskar känslan på onsdagskvällarna när jag kommer på, att när jag vaknar upp dagen efter, så ska jag ännu en gång få åka till salongen på Kungsholmen och spendera ännu en torsdag. Imorgon börjar jag även kl.11.00, så det blir sovmorgon. Det behöver jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0