hatar bråk, känslig som jag är..

Igår bråkade jag med bästis. Usch, hatar verkligen att bråka med den jag älskar mer än allt annat. Med den enda som verkligen alltid ställer upp, lyssnar och hjälper mig oavsett tid och dag.
Det var väl helt och hållet mitt fel. Jag mådde skit och var väl inte otrevlig men heller inte trevlig och hon typ bara är du sur och sådär. Sen började jag skriva sånt jag inte menade, typ att det blir skönt för henne när jag flyttar för att hon förtjänar bättre än mig. Jag vet att det inte är så, men jag kan verkligen aldrig se något bra med mig, jag har så sjukt dålig självkänsla (tack vare en idiot). Jag vet att hon älskar mig och att det är vi mot världen. Men när jag mår dålit så går det ibland (tyvärr) ut över de jag älskar mest, som igår. Jag kom ganska fort på vilken jävla idiot jag var och efter typ 1h´s bråkande, eller det kanske var 30-45 min. Men jag kom iallafall på vilken jävla idiot jag var som satt och vräkte ur mig mening efter mening som jag verkligen inte hade tänkt igenom, jag tänkte helt enkelt inte. Som tur var så redde vi snabbt ut det igen och hon förlät mig, även fast hon sa att jag inte skulle be om ursäkt.
Jag satt typ och nästan grät över hur jävla dåligt jag kan bete mig, jag var så rädd över att vi skulle bli ovänner.

När sånt här händer så förstår jag verkligen hur mycket den här tjejen betyder för mig. Hon står ut med mig oavsett vad. Hon står fast vid min sida när jag mår som dåligast, hon står där som en stöttande pelare. Hon ger mig kraft, ork att fortsätta att leva. Hon är den som får mig att le, får mig att skratta när jag sitter och gråter med mascaran helt utsmetad över hela ansiktet. Hon förstår exakt hur jag känner, oavsett vad det gäller. Det är mycket som vi går igenom tillsammans. Mycket vi går igenom har den andra redan gått igenom. Vi är så jävla lika att det är läskigt, jag är helt säker på att vi måste varit siamesiska tvillingar i vårat förra liv med sammanväxta hjärnor. För hur stor chans är det att man börjar sjunga exakt samtidigt, samma låt men med HELT fel text, alltså vi sjöng samma text men inte den rätta texten.
Hon är helt enkelt min andra hälft. Det är hon och jag mot världen, vi mot allt.
Med henne klarar jag vad som helst.

image21

Älskling, jag skulle dö för dig. Jag gör vad som helst för dig, det vet du.
Jag älskar dig över allt annat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0