hej bloggen :)

Nu sitter jag ännu en gång i våran (jag har fortförande svårt och tro det) lägenhet i Sthlm. Linda, min kompis ligger inne i mitt rum, i min säng och sover. Jag tänkte att hon kunde få sova ut lite, så jag tog datorn och satte mig i vardagsrummet. :) snälla jag ni vet ;)
HAHA, ja men vad ska vi göra idag då ?
Ja, vi tänkte dra ner på stan. Kolla i affärer, inget shoppande för mig inte:P. Vi får se hur det går, haha. Vi kanske sätter oss ner på något mysigt café och fikar eller något :D.

Ja, jag kommer inte riktigt på något och säga. Men jag bloggar kanske mer ikväll, vill ju komma igång igen ;).

btw. jag har redan börjat skriva min önskelista, haha xD. Men jag har inte jättebra minne, så jag tänkte ; vafan, jag börjar skriva upp allt redan nu. Än så länge så har jag kommit såhär långt.

Louis Vuitton, speedy 35 (ca.4150:-)

One tree hill säsong ; 2, 3, 4

Ipod nano (rosa)

Dior Glossy, svarta. (solglasögon)

Pengar

Rosa ps2

Mulberry Bayswater , i oak (väska) (ca. 7500:-)

Skeppshult, cykel med cykelkorg (svart)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0