Kreta 07 och Kreta 08

Åhh, såg precis reklam för utlandsresor på tvn. Shit vad jag längtar utomlands.
Har suttit så sjukt många gånger nu senaste tiden och bara kollat på utlandsresor. Maldiverna, Mauritius, Bahamas, Seychellerna, Cooköarna, ja, you name it. Jag vill här ifrån nu...
Men något positivt är iallafall att jag snart ska åka till Kreta. När vi åker så är det nästan exakt ett år sedan jag var där tillsammans med min mamma. Vi tog en sista minuten resa till Västra Kreta med ospecificerat boende och hade det helt underbart, det var varmt varje dag och solen sken dagen i ända. När vi åkte hem så var det 31 grader i skuggan, kl.21 på kvällen.
Nu denna gången åker vi en ospecificerad resa till Östra Kreta. Jag åker med mamma, min bror, min morbror, pappa och även hans sambo.
Jag längtar redan. Vi åker den 15 juni, skolan slutar den 13 tror jag. Så det blir en bra början på lovet.



jag vill ligga vid den poolen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0