onsdag

Nu ligger jag i sängen. har precis vaknat.
Shit vad det är skönt med lov :O, helt sjukt underbart att bara kunna sova ut hur länge man vill och känna att man inte har några måsten.
Idag ska jag väl inte göra något speciellt, jag ska nog vara hemma. Första gången jag kommer att ha varit hemma en hel dag här i lägenheten, haha jag brukar alltid gå på stan. Men vi får se, jag kanske drar ner på stan ändå. Men det är inte alls roligt att gå runt själv, jag känner mig helt uttittad och allt det där :O haha.
Så ja, vi får se hur min dag kommer att se ut.

Juste, mitt "shoppingförbjud" jag  hade satt på mig själv gick inte bra alls. Men jag säger som Linda " underkläder är ingen shopping, det är måsten" haha. Ja, jag köpte alltså ett par trosor på Urban Outfitters som jag blev helt förälskad i när jag såg dom för någon månad sedan, som jag har suktat efter varje gång jag varit i den affären. Så igår slog jag till på ett par svarta volangtrosor med rosa små hjärtan.(bild nedan)
JAG ÄLSKAR DOM :D

image17


nej, nu ska jag kanske ta ett bad och äta frukost om jag känner för det :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja klockrent, de är måsten ;)

2008-02-22 @ 18:52:52
Postat av: Linda

Linda: Ja det är det verkligen. Du är så klockren.
btw. kul att du läser min blogg (a) om du gör det alltid :P?

2008-02-23 @ 20:14:55
URL: http://lindahult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0