Onsdag 9 juli

Hej på er alla läsare (alla?). Vad ska ni göra idag då ?
Jag ska antagligen gå upp till takterassen typ snart, och sola lite. Jag måste även ut och springa idag, ska fan börja göra det varje dag, jag gjorde det ialf igår. Det jobbiga med att springa , är att jag hatar och göra det. Det är jobbigt och tråkigt som fan, plus att jag får så ont i lungorna. Men jag ska träna upp konditionen så går det säkert bra.
Jag vill fan gymma, as kul. Fast då ska man gå med en kompis ;).
Jag får se vad som händer idag, jag kanske drar och solar solarium också :). Får se hur allt blir denna dag.

puss på er.

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Är kompisen jag ? : ) ;) <3

2008-07-10 @ 18:26:41
Postat av: Linda

Linda: Jaaa, lätt. Vi äger alla gym ^^

2008-07-12 @ 12:03:32
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0