Sjuk :(

Ja, nu ligger jag ännu en gång i min underbara säng. Det känns som att jag bara gjort det under mitt lov, men men.
Nu har jag en anledning, jag är nämligen sjuk. Förkyld som fan :'(. Inte kul alls, känns till och med som att jag har feber från och till. Svettas och fryser om vart annat =/. Men men.. ligger här och ska kurera mig, för imorgon ska jag på bio med min ena vrålheta moster :D. Sex and the city, såklart !!! :D

Tänkte även visa ett par fynd jag gjort.








Ett par ballerina, tänkte ha dom i höst. De kostade 49:- på dinsko(ord.pr. 280:-)bandet är dock inte grönt, utan brunt.

Sjalen hittade jag på Indiska för 80:-



Jag har dock även fyndat massor med mera saker. Men de har jag inga bilder på.

Kommentarer
Postat av: Baroclina

Riktigt fin sjal :)

2008-08-08 @ 22:04:30
URL: http://baroclina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0