13 juni

ÄNTLIGEN SOMMARLOV :D !!!!!

Ja, nu har jag som sagt äntligen fått mitt efterlängtade sommarlov. Nu är tiden i grundskolan helt slut. Jag kommer aldrig mer sitta i ett klassrum på Thunmanskolan och drömma mig bort, jag kommer aldrig mer skälla på dåliga lärare på den skolan, jag kommer helt enkelt aldrig mer behöva sätta min fot på Thunmanskolan. JAAA, ÄNTLIIIGEEEN !! :D

Betygen är jag hyffsat nöjd med.
Som ni nog vet vid det här laget så blir jag ju aldrig nöjd med vad jag gör eller något som handlar om mig, så hyffsat nöjd är ändå ganska bra av mig :P. Med tanke på den jävla skoltröttheten jag haft nu hela nian, så fattar jag inte riktigt hur jag ändå kunde få dessa poäng :O. Men men, vill jag så kan jag!

 


250 poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0