9 juni

I övermorgon så är det skolavslutning, alltså om 2 dagar så har jag skolavslutning vid denna tiden :O. Helt sjukt skönt.

Jag mår tyvärr inte särskilt bra just nu, har inte gjort det på nån vecka. Har varit jätte deppig nu några dagar. Jag vet delvis vad det beror på, men inte helt. Det jag vet är att jag bara vill vara lycklig. Jag vill slippa behöva bita ihop hela tiden, bita ihop och bara känna hur tårarna bränner bakom ögonlocken. Jag vet ju heller inte varför jag bara vill gråta och känner mig jätte nere. Jag vet väl några orsaker, som jag inte vill skriva ut för jag vill inte dömas. Jag vet dock inte helt varför jag mår som jag mår.
Just nu vill jag bara bort från allt, bort från mitt liv och radera alla tankar. Jag vill komma tillbaka med ett leende på läpparna, jag vill komma tillbaka som en lycklig tjej som bara mår bra.
Bort ska jag ialf snart, om en vecka är jag ju faktiskt på Kreta, men tankarna kommer jag inte kunna radera. Tyvärr.

förlåt för detta deppinlägg, men jag mår som sagt inte bra just nu. men jag ska heller inte klaga, det finns dom som har det värre. det är väl därför jag inte berättar för särskilt många hur jag mår. jag har ju alltid varit den som lyssnat på andra och hjälpt dom, men aldrig haft någon att berätta om mina problem för. därför har jag väldigt svårt för att göra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0