Känner mig inte sugen utan respons

Ja, jag vet att jag inte bloggar mycket. Men det är helt enkelt inte roligt när man inte får kommentarer, respons och uppmuntringar på det jag skriver och det jag gör. Därför har jag inte precis någon lust att blogga, visst känner jag att jag vill men inte utan respons. Allt blir såå mycket roligare om man får positiv kritik, och att man vet att folk läser och kanske till och med uppskattar allt jag skriver.
Men vi får se hur allt detta blir, jag kommer ju blogga ibland bara för min skull om ingen kommenterar . Får jag fler läsare och mer kommentarer så blir ju allt mkt roligare och jag kommer då hålla igång min blogg och skriva oftare.

Tjing tjong. (har börjar säga det en hel del xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0