Kreta resan sammarfattar jag som tråkig , men varm.

Ja, på Kreta var det som varmast 38grader i skuggan och man orkade alltså inte gör något. Svetten rann så sjukt mkt bara när man låg och solade. Värmen var ju dock helt underbar, saknar den som fan allså. Jag trivs i värme :).
Tråkigt då, vad menar jag med det ?
Jo, jag hade ju ingen kompis med mig. Jag var rastlös 24/7 och var såå lättretlig pga att jag var så otroligt himla uttråkad. Så jag säger bara, aldrig mer en semester med familjen om jag inte har med mig en kompis. ALDRIG!!


bild från min och mammas balkong.


tzatziki, "linda det är fan din drog" som min bror sa.


stranden, helt underbart. kolla bara liksom.


fick lite färg jag. men jag är inte brun om man jämför med andra.


solnedgången precis innan bussen kom och hämtade oss för att åka till flygplatsen.


Mer bilder kommer snart att finnas på min bdb:
http://lindahult.bildagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0