skit på allt just nu typ...

Det jag tänkte skriva, tänker jag inte skriva. Jag vet ju inte vilka som kommer att läsa detta, så det känns bäst att avstå. Att bara vara tyst och hålla det inom sig, hoppas att allt blir bra ändå. Jag vill ju inte göra mig ovän med någon, jag är trött på allt bråk. Det är orsaken till att jag inte känner att jag kan skriva ut det här.

Det jag vill nästan över något annat just nu, är att ha någon att umgås med. Jag känner mig så jävla ensam här i Sthlm. Jag har sommarlov, och vad gör jag under det ? Jag sitter hemma, patetiskt och har tråkigt framför tvn eller datorn. Det här är fan inte kul, jag vill bara gråta . Vill bara ha någon att vara med, som orkar med mig och som har tid.

jag låter jätte depp, men jag vet hur fort loven går. jag vill ha roligt lov, så jag orkar skolan sen liksom.


Kommentarer
Postat av: nadia

jag kan leka med dig (:

2008-06-30 @ 21:11:01
Postat av: jessica

jag kmr så ofta jag har tid, kan o får.

<33

du kan ju komma hit ocå, det är här dem stora grejjerna händer, in knifetown ;) haha

deppa inte, de blir bättre när du börjar gymnasiet :)

2008-07-06 @ 18:53:41
Postat av: Linda

nadia: JAA :D. absolut att vi ska leka :D (A)



jessica: du får ialf alltid komma :P. säg till när jag får komma till knivsta, jag har ju alltid tid typ.

2008-07-07 @ 19:18:37
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0