11 mars

Nu när jag skrev min rubrik så kom jag på en sak.
Det är helt sjukt att det redan är mars, att jag slutar grundskolan om ca 3 månader. Det känns inte som att det är sant. Efter alla dessa år, alla dessa år med en enorm lust att bara skita i skolan helt och hållet, efter all denna kämpan mot min skoltrötthet så är det snart över. Eller ja, gymnasiumet kommer ju i höst, 3 år till. Men då har jag ändå valt en linje, en inriktning som jag vill gå. Då har jag valt detta själv, då får jag göra mer något som jag vill göra. Då får jag gå frisörlinjen som jag så länge velat.

Nej, nu måste jag berätta om min träning :P 
Jag kan säga att jag har SJUKT med träningsvärk i mina lår från gårdagens dans. Sen har jag även sjukt ont i min rygg, antingen från dansen eller cirkelträningen i skolan (styrka). Jag har nog även byggt på all denna träningsvärk idag. På idrotten idag så körde jag och Jess lite styrka. Jess var min personliga tränare och peppade mig som fan. Först så hoppade jag lite hopprep, typ 50 hopp. Använde även ett sånt hära gummiband och körde armar med det, 10 st såna. Sedan gjorde jag och Jessica situps, jag gjorde väl 40 st sammanlagt. RIKTIGA också. ( Igår gjorde jag ju situps i 2min först på idrotten, sedan typ 8x2+8x2+8x2+8x2+8x2+8x2 på dansen, men orkade inte alla). Jag är så sjukt slut XD.
Sedan så körde vi tåhävningar, 40st gjorde jag tror jag. Sedan armhävningar, sjukt jobbigt. Såna kan jag heller inte göra riktiga, utan gör på knän. Jag var sjukt slut, men Jess peppade mig att göra först 4, sedan 5 och sedan 6st.
Sedan utfall, och rygglyft. Jag har ont i hela kroppen x)
Jag sprang även 20min när jag kom hem. Jag skulle ha sprungit 30min, men jag höll på att kräkas. Jag hade så sjukt ont i min mage, var nog hungrig kanske. Men jag är ändå ganska nöjd, jag sprang ju alla dessa minuter av ren envishet.
Nu JÄVLAR ska jag bli snygg och smal till balen och sommaren. Jag klarar detta, jag ska klara detta. Men med min envishet så klarar jag allt.

Nej, nu måste jag kila. Maten är snart klar. Pappa och Monica firar 1½ år idag, så det blir festmåltid med oxfilé och potatisgratäng. Sedan har världens bästa Linda gjort fruktsallad ;)
Sedan bär det av till Uppsala, där jag ska hälsa på min älsklings Fanny :D.




image60

Snart bär det av till Kreta också.
15 juni - 22 juni 2008




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0