18 mars


Jag råkade radera det inlägget jag skrev tidigare idag. Opps. x)

Idag har jag iallafall varit hos läkaren i Stockholm, på Kungsholmen.
Jag har en dubbelsidig öroninflammation, kraftig på höger öra.
Jag fick antibiotika(pensilin?) och nå tabletter för att minska all svullnad. Ska även äta panodil, brustabletter :P.
Vi får hoppas att det blir bra snart, för jag orkar inte med detta. Jag är sjukt yr och har ont i öronen. Det brusar konstant och gör sjukt ont när jag hör lite, liiiite för höga ljud.

Jag förstår inte hur jag ska klara av so provet på torsdag, jag måste be om och få göra det efter lovet. Jag kan knappt tänka när jag är sjuk. Jag ska be pappa maila eller ringa till Tommy, min so lärare.

image72


Nej, nu ska jag gå upp igen. Ska sova tidigt ikväll tror jag.



Btw, ett år sedan jag såg Darin på Tyrol.
Ett år sedan det stod mellan mig och Malin. Darin valde mellan oss när han valde tjej som skulle få komma upp på scenen. Tyvärr så blev det inte jag.
Den dagen var magisk. Även fast min kamera pajade, och att jag fick halsfluss av köandet x)

image73


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0