22 mars, Påskafton

Vill ni veta något roligt , något bra?
Jag håller på att bli frisk nu :). Öroninflammationen börjar bli bättre, tack medicinen.

Igår var jag i stan med Jessica & Linda. Vi hade det sjukt trevligt och roligt.
Vi satt på Espresso House på Gränby i typ 3h och bara pratade, om verkligen allt. Det var sjukt trevligt och mysigt och något vi måste göra oftare.
Jag och Linda bestämde också att jag nu ska köpa månadskort på Form, så ska vi träna där tillsammans. Vi ska träna och peppa varandra. Sommaren 08 gör oss båda panikslagna. Jessica ska nog vara med nån gång också.
Jag är fett peppad nu. Nu jävlar ska jag ju bli snygg. ;)

När jag kom hem till lägenheten i Sthlm igårkväll, hade jag även ett påskägg väntandes på mig. Från Monicas mamma och systrar :). Trevligt värre. Fick 2 ljuslyktor och godis .
 

Idag när jag vaknade så låg en lapp på köksbordet, där det stod att jag skulle ringa när jag gått upp. Så jag ringde pappa och jag skulle tydligen komma in till stan när jag var klar , så skulle vi kolla på en ny soffa. För ja, vi ska köpa en ny soffa igen x). Monica och Pappa hatar soffan som vi har här , som vi köpte i december. Alltså vi köpte den ju till huset, till övervåningen. Jag ville ju ha en slappsoffa, och där är den perfekt.
Men soffbutiken var i alla fall stängd idag. HAHA.
Men vi kollade i en butik där det fanns balklänningar , jag har panik inför balen. Men jag ska tillbaka till den affären i veckan med nån kompis, ska även kolla i andra affärer.
Vi köpte även kött innan vi åkte hem igen. Oxfilé på Hötorgs hallen (?). Pappa ville ha gott, fint och lyxigt kött ikväll. Men det var tydligen ialf ungefär 50% billigare där än Östermalms hallen där vi skulle ha köpt det. Men det var inte billigt ändå :P. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0